FANDOM

Bors Orrynth
Bors Orrynth
Rasa Człowiek
Wiek 29 lat
Tytuł Książę
Królestwo Devincher
Księstwo Ondermere
Relacje Edward IV Rolphester (suzeren), Ralph Orrynth (ojciec), Isabel Orrynth (siostra), Clare Orrynth (siostra)
Sojusznicy Richard Rolphester, Edward IV Rolphester,
Wrogowie Zakon Białych Strażników, Howard Merth
Bors Orrynth (ur. 25.03.573) książę Ondermere i Marszałek Królestwa Devincheru. Syn Ralpha Orryntha i Helgi von Sterelmachen, córki Ordburskiego księcia. Kawaler, chociaż szuka żony. Znany jest z odwagi i pogodnego nastawienia. Brał udział w turniejach. Zazwyczaj przebywa w Rosfeld, gdzie dozoruje jego odbudowę, jednak często udaje się na łowy i dużo podróżuje.

Herb Orrynthów to dwa zielone dziki na czarnym tle i dwa czarne konie na zielonym tle, ułożone na krzyż. Dewiza rodowa to "Trzymajmy się razem".

Wygląd Edytuj

Bors Orrynth jest młodym mężczyzną w sile wieku solidnej postury, na którą składają się zarówno mięśnie jak i tusza. Mierzy 183 centymetrów wzrostu. Ubiera się prosto i po rycersku.

Na jego twarzy często gości uśmiech i sprawia wrażenie człowieka przyjaznego, chociaż takiego co nie potrafi usiedzieć na miejscu. Widać, że lubi sobie podjeść, chociaż nie należy do grubasów. Nosi długie blond włosy upięte z tyłu i nosi krótką brodę bez wąsów.

Charakter i Usposobienie Edytuj

Bors Orrynth jest pogodny i przyjazny. Łatwo nawiązuje kontakty z ludźmi, przez których łatwo jest lubiany. Cechą która od razu rzuca się w oczy jest jego żywość i impulsywność. Bors jest bardzo rozrywkowym człowiekiem, często biorąc udział w turniejach, polowaniach i ucztach. Zazwyczaj wszystko traktuje z dystansem i łatwo wybacza. Jednak nie lekceważy obowiązków i gdy trzeba, potrafi być poważny. Bardzo ceni sobie rycerski honor i stara się postępować jak człowiek dobry i uczciwy. Jest raczej prostolinijny i szczery.

Umiejętności Edytuj

Bors Orrynth należy do najlepszych rycerzy królestwa. Nie można mu odmówić zarówno siły, jak i techniki. Bardzo dobrze radzi sobie z mieczem, koniem czy kopią. Potrafi też całkiem dobrze strzelać z łuku.

Dowodząc, opiera się na odważnych i brawurowych posunięciach, nie radzi sobie jednak z chłodną kalkulacją. Nie należy do zbyt cierpliwych. Z pieniędzmi i rachunkami także nie radzi sobie zbyt dobrze i w tych sprawach zdaje się na doradców.

Biografia Edytuj

Relacje Edytuj

Edward IV Rolphester - Bors Orrynth jest bezgranicznie wierny królowi i uznaje go za człowieka mądrego i dobrego władcę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki